Kunnen we je helpen? bel 020 820 3650

onna-onna gaat verhuizen naar Den Haag

Er is wat gaande in Amsterdam. We gaan namelijk verhuizen! Want na een paar stormachtige vergaderingen is besloten om onna-onna samen te voegen met Aegon, onze aandeelhouder. Dit betekent dat ons kantoor per 1 november 2017 van Amsterdam naar Den Haag gaat verhuizen. 

Wat betekent de verhuizing van onna-onna? 

Voor klanten met een autoverzekering

Weinig! Aegon regelt nu al de schade-afhandeling, automatische incasso en acceptatie van de onna-onna autoverzekering. Tot 1 november is onna-onna nog bereikbaar voor alle vragen. Vanaf november kan je als klant voor al je vragen terecht bij de klantenservice van Aegon. Tegen die tijd sturen we klanten natuurlijk meer informatie. Jij hoeft nu niks te doen! 

Je behoudt je onna-onna autoverzekering met de specifieke onna-onna voorwaarden. Ook kan je blijven rekenen op onze goede service. En als je iets wil wijzigen, kan je dit natuurlijk altijd doorgeven (regel dit direct op onze website).

Heb je nog andere verzekeringen bij onna-onna?

Heb je naast je autoverzekering ook een onna-onna fiets-, woon-, doorlopende reis-, aansprakelijkheids-, of gezinsongevallenverzekering? Dan hoor je binnenkort meer van ons.

Hoe gaan wij verder? 

De afgelopen jaren hebben we onze dromen nagejaagd, en laten zien dat het anders kan. Financiële dienstverlening die warm, persoonlijk en gelijkwaardig is. Klanten waarderen onze begrijpelijke voorwaarden, warme communicatie en events die we organiseren. Dit nemen we mee naar Aegon. Zo kunnen we meer mensen helpen financiële tegenslagen te voorkomen en goed op te vangen, zodat je meer uit het leven kan halen. En we verwelkomen andere verzekeraars om hetzelfde te doen. 

What’s next?

Heb je vragen? Stel ze gerust via 020-8203650 of laat hieronder een bericht achter.

 

 

 

7 reacties op onna-onna gaat verhuizen naar Den Haag

  1. M.E. Bezemer-Vlaskamp schreef:

    Mijn polisnr. is :711538421.
    Mijn premie voor de autoverzekering is verhoogd van E 38,03 per maand naar E 53,33 bij ongewijzigde omstandigheden.Dat is een zeer grote verhoging.
    Is dat te wijten aan de overgang naar de Aegon Schadeverzekering?
    Zo ja, waarom hebt u dan een overstap gemaakt naar Aegon nu dit zo nadelig is voor uw klanten?

    • onna-onna schreef:

      Bedankt voor je reactie op onze blog. We begrijpen dat het heel vervelend is dat jij als klant meer moet betalen voor je autoverzekering. Deze premieverhoging heeft niet te maken met de overgang naar Aegon, maar met de schadelast.

      De kosten per schade nemen gemiddeld toe. Met de huidige premies zouden we deze kosten in de toekomst niet kunnen betalen. Daarom zijn de premies van onze autoverzekering opnieuw berekend, wat voor jou erg nadelig uitpakt.
      De belangrijkste redenen voor de stijgende kosten zijn:
      • De kosten van reparaties stijgen, mede doordat er steeds meer slimme elektronica in auto’s zit. Dat maakt reparaties moeilijker en dus duurder. Rudi Buis van het Verbond van Verzekeraars: “Vroeger was een bumper nog stevig. Nu zijn voor- en achterkant van een auto gemaakt van kwetsbaar kunststof en zitten ze vol met sensoren en camera’s. In 2010 kostte een gemiddelde reparatie 1.300 euro, in 2014 komt de rekening uit op 1.900 euro.”
      • De toename van het aantal files en verkeer op de weg veroorzaakt vaker aanrijdingen en daarmee meer schade.
      • Er is meer schade doordat we in Nederland vaker last hebben van extreem weer zoals storm en hagel
      • Daarnaast spelen andere factoren een rol. Zo zijn er steeds meer partijen die bij een auto-ongeval de schade willen verhalen op de aansprakelijke partij. En advocaatkosten nemen toe.
      • Tot slot nemen letselschadeclaims in omvang en hoeveelheid helaas toe. Ook dat zie je terug in de premie.
      onna-onna is hierin niet uniek. Vrijwel alle autoverzekeraars verhogen de premies of gaan dit de komende maanden doen, mede aangespoord door De Nederlandse Bank.

      We hopen dat deze toelichting de situatie duidelijk maakt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.

      Hartelijke groet,
      Team onna-onna

  2. Ro schreef:

    Het is een beetje raar dat de mensen die nooit schade maken ervoor moeten boeten! Ik ga van 66 euro ineens naar 120 euro

  3. Shaliny schreef:

    Ik snap best dat de premie wat verhoogd moet worden ivm omstandigheden, maar 50 euro?????
    Normaal ga je elk jaar na schadevrij rijden omlaag met je premie, maar ik ga al 2 jaar achter elkaar omhoog met mijn premie. Vorige jaar met dezelfde rede E10 omhoog gegaan dat viel nog te overbruggen en nu met precies dezelfde rede gaat mijn premie van E78 naar E126. Dat is een verschil van bijna E50!!! Belachelijk!

  4. Shaliny schreef:

    Ik snap best dat de premie wat verhoogd moet worden ivm omstandigheden, maar 50 euro?????
    Normaal ga je elk jaar na schadevrij rijden omlaag met je premie, maar ik ga al 2 jaar achter elkaar omhoog met mijn premie. Vorige jaar met dezelfde rede E10 omhoog gegaan dat viel nog te overbruggen en nu met precies dezelfde rede gaat mijn premie van E78 naar E126. Dat is een verschil van bijna E50!!! Belachelijk!

  5. Joris schreef:

    Zo te zien zijn we niet de enige. Voor een Kia Picanto die nog geen 6000km per jaar rijdt moeten we nu maandelijks 63,45 aftikken. Een beetje veel van het goede vinden jullie ook niet? Helemaal als je naar de procentuele stijging kijkt: dik 50%! Ik snap dat de schades meer en groter worden maar verhaal dat dan lekker op de schaderijders en niet op de mensen die GEEN schades maken of uberhaubt nauwelijks de weg op gaan.

    Tijd om weer eens over te stappen, zo te zien betalen we al langer teveel.

  6. Evelyne schreef:

    Ik betaal mijn premie per jaar en ging ineens 270 euro per jaar meer betalen..! Ook ik ga verder kijken naar een andere verzekering (dat was overigens ook het advies van de medewerker die ik sprak over deze prijsstijging).

Reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

onna-onna, vriendinnetjes van Aegon