Kunnen we je helpen? bel 020 820 3650

Ervaringen met onna-onna

Bij onna-onna proberen we elke dag optimale service aan onze klanten te bieden. We vragen dan ook continu aan onze klanten hoe ze onze service ervaren. De resultaten helpen ons te verbeteren waar nodig en zijn daarom enorm belangrijk voor ons. We delen deze resultaten graag met jullie zodat zichtbaar is hoe klanten onze dienstverlening ervaren.

Rapportcijfers van klanten

In elke e-mail die we naar klanten sturen zit een link naar een evaluatieformulier. Hier vragen we klanten onze service te beoordelen op 3 punten: vriendelijkheid, nauwkeurigheid en de geboden oplossing. De resultaten per week vind je hiernaast.

VriendelijkheidNauwkeurigheidOplossing
8,17,67,8

Gemiddelde rapportcijfers van de afgelopen week

Verhalen van klanten

Anandi kwam stil te staan met een stinkende motor. Oorzaak: een lek in een boutje van de olietank. “Eerst hebben we zelf nog reddingspogingen gedaan. We hadden instructies opgezocht op internet en geprobeerd de olie bij te vullen. Het hielp niks. Toen hebben we besloten om hulp in te schakelen. Via het onna-onna noodnummer werden we doorverbonden met een lokale garage en ze zijn gelijk onze kant op gekomen.”

Lees het hele verhaal van Anandi

Diana stond met een lekke band langs de snelweg: “Mevrouw, rustig aan. U krijgt van ons een leenauto”

Lees het hele verhaal van Diana

Sarah won met haar ‘Groenbak’ de verkiezing van #koosnaampje van het jaar. Wij gingen bij haar langs om nog wat meer te weten te komen over het verhaal achter haar koosnaampje.

Lees het hele verhaal van Sarah

Michelle werd aangereden: “De achterklep van mijn auto werd ter plekke gerepareerd, zodat ik de volgende morgen weer veilig de weg op kon. En het mooiste was nog, dat ik er niet eens extra voor hoefde te betalen! Kijk, dàt noem ik pas top service onna-onna. Bedankt!”

Lees het hele verhaal van Michelle

 
De Fiat 500 van Martine werd total loss gereden: “Gelukkig krijg ik van onna-onna snel het geld van de schade op mijn rekening, waardoor ik een mooie nieuwe Fiat 500 kan uitzoeken!
 
 

Klanten over onna-onna

Naast onze evaluaties wordt er ook regelmatig iets over onna-onna gedeeld op social media.

Een greep uit de recente reacties:

Wederom top geholpen door @Wolves_Mobility #zwolle en @onnaonna
21 september, Esther via Twitter

Super goede service gehad met onze vakantiepech in het buitenland, dank jullie wel onna-onna, dankzij jullie onze vakantie kunnen vervolgen!!!
29 augustus, Francoise via Facebook

Vandaag mijn leuke ibiza trashbag in ontvangst genomen! Hij staat super leuk in mn autootje en wat leuk dat er nog wat goodies bij in zaten. Bedankt onna.onna!
25 augustus, Femke via Facebook

Mijn Polo ziet er weer uit als nieuw en ruikt heerlijk na de lenteschoonmaak. Dank!
29 juni, Ineke via e-mail

Het gaat ook weleens mis

Natuurlijk gaat er bij ons ook wel eens wat mis. Dat is vervelend. Wij lossen het dan zo snel en goed mogelijk voor je op. En we nemen alle minder positieve reacties nauwkeurig door om te zien hoe we dat kunnen verbeteren.

Oh lekker dan! Kom ik aan bij één van jullie samenwerkingspartners, moet ik toch een afspraak maken. Staat op de website: rij even langs of maak een afspraak. Ik ga morgen op vakantie.
23 augustus, Jeremiah via Facebook

Geen reactie op meerdere mails. Na telefoontje gelukkig geholpen.
5 juli, Ynke via het evaluatieformulier

 

 
 

onna-onna, vriendinnetjes van Aegon